Antifurt ABUS Cu Alarma Bordo Smart X 6500A/110 SH , Negru
Sistem de blocare SmartX cu functie Bluetooth - Sistemul de blocare fara cheie de inalta calitate ofera o functionare usor de utilizat
Functiea de alarma cu cel putin 100 dB timp de 15 secunde, apoi rearmare automata
3D Position Detection - detecteaza vibratiile si cele mai mici miscari in toate cele trei dimensiuni si declanseaza alarma
Alarma inteligenta - pentru vibratii mici si scurte, de ex. miscarea generata de o minge de fotbal etc., incuietoarea emite doar un ton scurt de avertizare
Conector USB C.
Conexiune aplicatie Android si IOS
Memorarea locatiei de la ultima parcare a bicicletei
Lumina LED arata starea bateriei si a incarcarii
Poate fi actionat si cu telecomanda furnizata (varianta RC)
Branduri | ABUS |
Greutate | 2300 grame |
Dimensiune | 110 cm |
Livrare
Modalitatea de livrare
Racing Bike Shop livrareaza comenzille prin 3 companii de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre DPD COURIER, FAN COURIER si URGENT-CARGUS la orice adresa din Romania.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul coletului(lor) le puteti face in momentul livrarii, pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare si se refuza primirea/plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, nu sunt luate in considerare.
Bicicletele comandate pe racingbikeshop.ro se livreaza montate si reglate 95%. Dupa primire va trebui doar sa montati roata de fata si pedala de pe partea dreapta. (Atentie ! Pedala trebuie infiletata manual si stransa cu o cheie fixa de 15mm sau cu o cheie de tip imbus in functe de standardul pedalei)
Termenul de livrare
In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 2-4 zile lucratoare. In cazul in care produsele sunt pe stoc iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in ziua lucratoare urmatoare. Exista posibilitatea livrarii si sambata, in functie de adresa de destinatie.
In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare. In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.
Costul livrarii
Pentru comenzi de peste 300 de lei transportul este gratuit. Pentru comenzile sub 100 de lei costul transportului este de 30 lei, iar pentru comenzile intre 100 si 300 lei - 15lei ( costuri valabile pentru localitatile in care firma de curierat are sedii). Puteti consulta lista localitatilor pe site-urile firmelor de curierat, in cazul in care adresa de destinatie nu se regaseste intre aceste localitati costul transportului va fi in functie de km suplimentari perceputi de firma de curierat. Costul suplimentar va va fi comunicat de catre reprezentantul de vanzari al firmei noastre.
Situatii speciale :
Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de racingbikeshop.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.
Retur
Politica de returnare
Potivit legislatiei in vigoare(OUG 34/2014), consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile de la primirea produsului.
Asadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat,fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile de la primirea acestuia,cu conditia ca produsul sa nu fie folosit si cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Daca produsul este folosit din valoarea produsului se va scadea o suma egala cu costul de inlocuire al componentelor utilizate, astfel incat produsul sa poata fi vandut ca nou.(art 59-2 din OUG 34/2014)
Atragem atentia ca la returnarea produsului, acesta sa fie insotit de toate documentele cu care a fost livrat (factura,certificat garantie, manuale de folosire, etc) si de toate accesoriile care au fost livrate impreuna cu produsul. Daca produsul este deteriorat se va intocmi un proces verbal de constatare prin care se va stabili prejudiciul produs.Procesul verbal va fi comunicat clientului prin e-mail insotit si de poze care sa ateste prejudiciile constatate.Produsul trebuie returnat intrun ambalaj corespunzator produsului returnat.(care sa asigure transportul in conditii optime).
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 10 de zile de la retur, in cazul in care produsul este returnat nefolosit, respectiv in cel mult 10 zile de la data procesului verbal de constatare.